Hai cu gasca in Vama Veche

Wanna play hide&seek?I’ll be hiding at the seaside for a few days.

13918669_1061058213948917_279826903_o La câteva zile după ce am luat bacul,mi-am făcut bagajul și am plecat în aventură,în Vama Veche. Nu știam dacă îmi ajung banii,nu știam exact când ma întorc,dar a fost spontan și frumos. Având puțin spațiu pentru bagaj și încercând să fiu minimalistă,m-am trezit acolo cu 4 prosoape,2-3 țoale,borseta și nelipsiții papuci de la iPanema,care sincer au fost cei mai utili din tot bagajul și fără de care nu aș fi plecat oricum la mare. Am mâncat pe La Canapele,am dănțuit până dimineață la Expirat și am văzut cel mai frumos răsărit de pe plajă.Da,zvonurile sunt adevărate, în Vamă chiar este cel mai magic răsărit! Mai ales daca îl privești alături de prieteni,bere, și de oameni faini pe care o să simți nevoia să îi strângi în brațe,chiar dacă nu îi cunoști.

13901806_1061058183948920_458967916_oPentru prima dată,timpul a fost blând cu mine și nu s-a scurs atât de repede.M-am simțit extraordinar de bine,și fiind influențată de piciorușul de la Sandalandala,am considerat Vama ca fiind locul în care dispar toate grijile.Și pentru că vreau să fii și tu lipsit de griji și să te bucuri de locul ăla minunat,te invit in Vamă.

Lucrurile stau în felul următor: Comanzi ce-ți poftește inimioara de pe  zorilestore.ro pâna pe 21 august și intri automat într-o tragere la sorți,din care se aleg(pe 24 august)3 câștigători. După ce câștigi,îți faci o gașcă de 7 prieteni și pleacați fericiți spre mare cu trenul,mașina,autocarul,bicicletele sau ce vă e mai la îndemână.De cazare nu trebuie să vă faceți griji,pentru că aveți campare în Cortul celor Șapte Simțuri și micul dejun asigurat în perioada 26-29 august.Dacă nu știi cum arată cortul ăla cu nume ciudat, intră pe sandalandala.ro  și minunează-te,pentru că mie-mi arată mai mult a casă de zâne decât a cort.Eu zic că-i fix ce trebuie,mai ales dacă ai chef de o escapadă și de un loc în care nu există griji.

13901777_1061058667282205_636687933_oComanda pe zorilestore.ro nu trebuie să depășească o anumită sumă,așa că aruncă un ochi pe site că sigur iți lipsește ceva din garderobă,iar transportul prin curier e doar 7 lei,adică juma’ de pachet de țigări. Și crede-mă că la mare nu o să ai problema țigărilor,că o să primești mereu pe moca de la tipele care fac promoție pentru diverse branduri. O să dau și eu o comandă pe site în curând,pentru că vreau ochelari de soare și mi-e dor deja de Vamă.

Dacă vrei să vezi ce-mi cumpăr de pe site sau cum o să fie la filmări săptămâna viitoare cu unii dintre cei mai cunoscuți vloggeri din România, ne vedem pe snapchat,instagram si în curând pe youtube. See ya!  @skivomady