Idei geniale de copywriting

Follow my blog with Bloglovin
De curand am inceput o carte despre copywriting scrisa de Andy Maslen,care mi-a starnit curiozitatea de la primele pagini. Face parte din seria ‘100 idei geniale’ de la Adevarul,si ne sunt date exemple de la companii de top din intreaga lume. Voi face o mica serie de articole cu idei din aceasta carte,pentru ca merita sa fie citite si stiute de toata lumea. Cele 100 de idei din carte sunt unite de 3 teme majore:

Cititorul este cel mai important

Cititorilor nu le pasa de mesajele ascunse din anunturile publicitare menite sa ii atraga.Le pasa doar de ei insisi,de problemele lor.Pentru a le putea vinde si a le trezi interesul,trebuie sa le explici si sa le dovedesti ca produsul tau le va face viata mai usoara.

Cititorii sunt oameni

Oamenii sunt predispusi la toate emotiile natruale care ne caracterizeaza.Sunt ambitiosi,lenesi,nervosi,egoisti; dar in acelasi timp sunt blanzi,pasionali si umani. Trebuie sa la vorbesti subiectiv,ca si cum i-ai cunoaste.’Limbajul folosit de tine trebuie sa fie identic cu cel pe care cititorii l-ar folosi intre ei.’

Copywritingul e unealta,nu forma de arta

Este de retinut ca nu trebuie sa scriem literatura sau poezii,ci sa vindem.Ajuta sa ai o inclinatie pentru cuvinte,dar trebuie sa iti impui o limita in folosirea acestora.Studiul textelor bune este important.Afla de ce au succes si copiaza-le structura,stilul si tehnicile care ti se potrivesc.

 

Sper ca ti-a fost de folos acest articol,urmeaza sa postez si alte idei din aceasta carte asa ca te invit sa te abonezi la blog. Pentru mai multa activitate,ma gasesti pe instagram. 🙂

Skivo Mady

3 Comments

    • Am tot amanat urmatoarea postare despre copywriting. Sper sa o public zilele astea:D

    • Am mai postat acum un articol,putin cam pe fuga. Revin pe viitor cu articole mai complexe 😀

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *